הבלוג שלי בפייסבוק

יום שלישי, 4 במאי 2021

בגדים ואני

אחד מהדברים שאני לא אוהבת לעשות בשגרת החיים שלי הוא לקנות בגדים. מאז שהייתי נערה לא אהבתי להכנס לחנויות בגדים ולחפש מה ללבוש, תמיד מצאתי את עצמי נגררת אחרי אמא שלי . לאמא היה טעם טוב בבגדים והיא ידעה איפה לחפש וגם למצוא כך שהיא הייתה זאת שקנתה ובחרה עבורי את הבגדים, הטעם שלה היה מושלם בעיני ומאוד סמכתי עליה

כשהייתי מסתובבת בקניון לא אהבתי למדוד בגדים, להתפשט, להתלבש ושוב להתפשט, העדפתי להסתובב עם בגדים ישנים מאשר לקנות לעצמי בגד חדש,  לפעמים גם לקחתי מאמא שלי בגדים שהיא כבר לא לובשת. לקח לי זמן רב עד שהצלחתי לפתח את סגנון הלבוש שלי ועד היום, לפעמים, אני לא ממש יודעת מה מתאים לי

כשאני מחפשת חולצה או מכנסים אני יכולה להסתובב שעות בקניון ולא לקנות דבר או שאני מודדת בגדים בלי סוף ולא מוצאת כלום. רק לעיתים רחוקות באמת מתמזל מזלי ואני מצליחה לצאת מהחנות עם פריט לבוש אחד שרכשתי . בסה"כ סגנון הלבוש שלי הוא דיי פשוט ומסתכם בגינס וחולצה אך למרות זאת עדיין קשה לי למצוא בגדים שמתאימים לי

כל מה שקשור לסידור ארון הבגדים הוא גם דיי בעייתי אצלי. אמנם אני משתדלת לשמור על סדר אבל לא מצליחה להתמיד בזה לאורך זמן. הארון שלי מלא בבגדים שצברתי עם השנים שחלקם כבר ישנים ומחלקם קצת קשה לי להפרד. בדר"כ אני לא מוסרת שום בגד עד אקנה חדש, חוששת להשאר בלי בגדים בכלל. 

למרות שאני רק בת 39 אני מרגישה שהגוף שלי מתחיל להשתנות וזה הופך את תהליך חיפוש הבגדים למורכב יותר כי הרבה בגדים כבר לא נראים עלי טוב ואם פעם הייתי לובשת בגדים צמודים היום אני מחפשת בגדים רחבים יותר ונוחים שמסתירים יותר מאשר חושפים. 

לא אוהבת את החיפוש הבלתי פוסק אחר בגדים, אולי יום אחד אכנע ואלך לסטייליסטית שקצת תעזור לי בנושא הזה



2 תגובות:

n_lee אמר/ה...

כשהייתי ילדה והייתי הולכת לקנות בגדים זה לרוב היה עם אבא שלי.
לאמא שלי מעולם לא הייתה סבלנות לקנות בגדים, גם היום אין לה.
ובכלל היא רוב הזמן לובשת טרנינג.
אני מסכימה עם המחשבה שבגדים צריכים להיות נוחים, אבל טרנינג זה בגד של בית לא בגד לצאת להסתובב איתו ברחוב או ללכת איתו לעבודה.

אנחנו קרובות בגיל, כך שאני יכולה בהחלט להגיד לך שהטעם שלי בבגדים השתנה בשנים האחרונות. מה שהתאים לי לפני עשור לא בהכרח מתאים לי ולמי שאני היום.

כותבת על עצמי אמר/ה...

מסכימה איתך לגבי הטרנינג - לעבודה זה בטוח לא מתאים

על טיפולי הפוריות ועל התחביב החדש

 הרבה זמן לא עדכנתי מה קורה איתי. לא בגלל שלא היה לי זמן אלא בגלל שהתחלתי עם תחביב חדש של אפייה ואת רוב הזמן הפנוי שלי אני מעדיפה לבלות במטב...