הבלוג שלי בפייסבוק

יום רביעי, 16 במרץ 2022

ענייני עבודה ומסיבת פורים

 חלפה שנה מאז שהתחלתי לעבוד במקום העבודה הנוכחי שלי ועדיין אני לא מתחברת אליו.

 מהיום הראשון לא ממש התחברתי לעבודה במוקד ולעומס של השיחות להן נדרשתי לענות מידי יום. קמתי בבוקר עצובה ומדוכאת רק מהמחשבה על כך שאני צריכה להגיע למקום הזה. למרות שהיו הרבה שיחות, הזמן לא זז ומצאתי את עצמי מסתכלת כל דקה על השעון ובודקת כמה זמן נשאר עד ההפסקה או עד סופו של היום. עם הזמן בניתי לי מעין לו"ז קבוע לגבי זמן הכנת הקפה ושעת היציאה לשירותים ופשוט מחכה לרגעים האלה כדי שאוכל לצאת לכמה דקות  להתרענן. לא הייתי מרוצה מהאופי של העבודה וגם לא מהשכר שהיה נמוך מידי. במשך שנה, כמעט מידי יום ביומו הייתי סוקרת את מודעות הדרושים בחיפוש אחר משרה אחרת שיכולה יותר להתאים לדרישות שלי, אבל לא ממש מצאתי אחת כזו (כנראה בגלל שאני יותר מידי ביקורתית עם עצמי וחושבת שאין לי מספיק ניסיון או ביטחון בשביל לפנות לתחומים אחרים מעבר לשירות לקוחות). 

מרוב שהייתי מרוכזת בעצמי ובעצבות שהשתלטה עלי מידי בוקר, לא הייתי משוחחת עם אף אחד ובקושי אומרת שלום, פשוט הייתי מגיעה לעמדה שלי, מתיישבת ומתחילה לעבוד. גם כשראש הצוות שלי התחתנה וכולם איחלו לה מזל טוב בווטסאפ הקבוצתי לא הצלחתי להתחבר, להיות נחמדה, ולשלוח ברכה כמו כולם, אז פשוט התעלמתי. 

נתתי לזמן לעשות את שלו, הרגשתי איך העצבות שלי כמו הזמן נמרחת על שבועות וחודשים ולא עשיתי מאמץ כדי לשנות אותה ולהשתנות, לא רציתי לעשות דבר. כל מה שעניין אותי היו שעות ההגעה והיציאה שלי הביתה, כל בוקר הייתי רושמת על דף באיזו שעה נכנסתי לעבודה והקפדתי לצאת בדיוק בזמן שאני צריכה לצאת ולא דקה אחרי. את ההליכה הביתה לכיוון האוטובוס הייתי עושה כמעט בריצה, העיקר לצאת מהמקום הזה כמה שיותר מהר.

נכון להיום אני עדיין לא אוהבת את מקום העבודה שלי, אמנם אני קצת יותר חברותית ותקשורתית ממה שהייתי ומצאתי אנשים להחליף איתם כמה מילים במהלך היום אך לא למרות זאת אני לא ממש שמחה או מרוצה

השבוע החליטו לארגן במקום העבודה שלי מסיבת פורים חגיגית. בהתחלה לא רציתי להגיע רק בגלל המחשבה על כך שאבזבז את הזמן היקר שלי על המקום הזה, אך ככל שחלף הזמן התחלתי יותר ויותר להשתכנע שאני צריכה להחליף אווירה וקצת לצאת מהשיגרה, לעשות משהו אחר ממה שאני רגילה וכך מצאתי את עצמי מאשרת הגעה למסיבה של מקום העבודה שלי שאני כל כך לא אוהבת. במחשבה זה עדיין לא מסתדר לי, שהמקום שאני שונאת יכול לגרום לי להנאה ולא מאמינה שהסכמתי לדבר הזה.

אולי אם יארגנו לעיתים קרובות יותר אירועי חברה כאלה זה יוכל להשפיע לטובה על מה שאני מרגישה...  

מקווה שלמרות הכל אהנה הערב.

 


4 תגובות:

arik benedek chaviv אמר/ה...

אני בטוח שנהנית מאוד.
אני די דומה לך בהתנהגות היחדנית שלי [אינדווידואליסטית]. אני לא חבר של אף אחד מהעבודה, ולא שותף לחיי החברה המתפתחים בה כיום, כאשר יש צוות צעיר וחדש.
במסיבת פורים שהיתה שלשום ישבתי בחדר די אטום לרעשים, ולבסוף יצאתי החוצה לפגוש את כל המעשנים, איכסס.
חג שמח לך. ♥♥♥

כותבת על עצמי אמר/ה...

האמת שבמסיבת פורים חשבתי שיפריע לי להיות אינדווידואליסטית אבל זה לא היה נורא כל כך.
ישבתי עם כולם אבל כמעט ולא דברתי עם אף אחד.
חג שמח 🙂

ilana.pa אמר/ה...

כותבת יקרה,
די מובן שאת מדוכדכת כי אינך אוהבת את העבודה הנוכחית שלך.
שאלי את עצמך אם אהבת את מקומות העבודה הקודמים שלך.
את מזכירה לי את עצמי, כשהגעתי למקום העבודה האחרון שלי [לפני 17 שנים].
היה זה עולם שונה לחלוטין ממקום העבודה הקודם, בו עבדתי במשך 20 שנה.
גם אם תכני העבודה משעממים, חיוך לקוליגות שלך יחולל פלאים ובתוך זמן קצר
תרגישי שייכת. כך היה איתי, וגם אחרי צאתי לפנסיה אני עדיין מרגישה שייכת לשם.

כותבת על עצמי אמר/ה...

תודה על התגובה
לאחרונה אני מנסה להיות נחמדה ולחייך יותר. משתדלת לא להיות מושפעת מהעבודה שבאמת לא כל כך מעניינת

אז מה התחדש אצלי?

 חלף זמן רב מהפעם האחרונה שעידכנתי, האמת שלא ממש היה לי חשק לכתוב כי הכתיבה קצת מאלצת אותי להכנס פנימה ולהיות עם עצמי והיה לי קשה למצוא את ה...